bgnewsII

Wednesday, January 11, 2012

New Sponsor on board





Gestärkt mit einem neuen Sponsor darf ich in das Neue Jahr starten. 

Die Höhere Fachschule Versicherung HFV der AKAD Business bietet praxisorientierte Weiterbildungen für Führungkräfte im Versicherungswesen an. Dank solch gut ausgebildeten Leuten, die mich in Versicherungsfragen beraten, kann ich mich sicher auf meinen Sport konzentrieren.   


Happy to announce that I have a new Sponsor on board for the next Season. 

The College of Higher VET, Diploma in insurance economy offers practical education for executives in the insurance industry. Thanks to such well-educated people, which advise me in insurance matters, I can safely concentrate on my sport






Check out my updated Homepage; www.manuelajungo.ch 




I am grateful for the support of my Sponsors;